dinsdag 1 januari 2013

Het laatste blok

Allereerst natuurlijk voor iedereen de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar. Veel geluk, gezondheid, gezelligheid en quiltplezier wens ik graag iedereen.

Op Oudjaarsdag heb ik het laatste blok afgemaakt. Het laatste blok voor de huisjesquilt van 2012. Alle blokken zijn nu klaar. En allemaal in 2012 afgerond.

Ik maakte een foto van mijn werkplek en daar maakte ik een tekening van voor een paperpiecing blok.
Een leerzaam proces want hoe versimpel je een foto maar blijft er genoeg over om te zien wat het was?
En eerlijk gezegd, helemaal tevreden ben ik nog niet, maar ik heb er wel veel van geleerd.

Ik printte het scherm en het toetsenbord (en een tellijst) op stof om het herkenbaar te houden.

Nu kan de top verder in elkaar gezet.
En ja, dan moet ik nog bedenken hoe ik hem zal gaan quilten.

1 opmerking:

Leuk dat je reageert! Dank je wel.