vrijdag 1 augustus 2014

Quilten ,quilten…..

Deze week stond nog steeds in het kader van quilten. Ergens is mijn planning niet goed geloof ik. Quilten kan je beter in de winter doen dan in de zomer? Nou ja, ik vind het niet erg, ik doe dit wel graag. Ik heb een quilt gequilt van iemand die ik niet ken.  Een quiltster is overleden en er lagen nog quilts die nog niet helemaal klaar waren. Via de bee kwam een van die quilts bij mij en die heb ik afgemaakt.
Je ziet de opgevouwen quilt van de achterkant omdat ik niet weet of er iemand is die de quilt herkennen zal en omdat ik niet weet of het plaatsen van een foto akkoord is. 


Daarnaast was mijn huiswerk voor onze droomdekenbee het quilten van twee grotere blokken met tractoren er op. Dat huiswerk is nu ook klaar en de deken kan worden afgebiesd.


Nu ga ik verder met het quilten van de vingerhoedjes........


En ineens lag er een siggy uit Ecuador in de brievenbus. Kijk eens hoe lief?  Communiceren in het Spaans, dat kan ik niet. Maar mbv google heb ik het toch geprobeerd. De zinnen zullen natuurlijk wat krom overgekomen zijn als ik kijk hoe haar Spaans naar het Nederlands vertaald wordt, maar de bedoeling zal Eulalia wel duidelijk zijn geweest. Dat hoop ik maar.
Ik heb nu 143 siggy's en ik denk er nu over om bij 150 te stoppen met verzamelen en dan na te denken over het maken van een siggyquilt. Maar daar slaap ik eerst nog wel een paar nachtjes over.

groetjes, Janine

1 opmerking:

  1. Mooi quiltwerk heb je geleverd, Janine!
    Enne... niet stoppen met de Siggy Ruil! Ik heb me weer aangemeld, na al twee keer gestopt te zijn; kan het niet laten en mis het maken, ruilen en de contacten.
    Ik lijk Heintje Davids wel, maar dan op het 'Siggy - toneel'... :>)
    Groetjes,

    Jeanneke.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je reageert! Dank je wel.