maandag 3 november 2014

Coggequilters

De Coggequiltsters, een bee in onze stad, bestaat dit jaar 15  jaar. Ter gelegenheid van dit jubileum organiseerden zij een expositie in de Huesmolen in Hoorn.
Natuurlijk ging ik zondag even kijken. Het was een leuke expositie. Ze hadden een mysteriequilt bedacht voor dit jubileum en het was leuk om te zien hoeveel verschillen er dan nog tevoorschijn komen. Grote en kleinere quilts wisselden elkaar af.



De Sampler was als winkel aanwezig deze dagen. Leuk!  Ik heb van de gelegenheid gebruik gemaakt om mijn blokken voor de Serious Request quilt in te leveren. Een lekker kleurige blokje en een vrolijke tulp. Het wordt nog best een klus voor hen om twee quilts in elkaar te zetten, te dubbelen en te quilten. Hoop dat het een flink bedrag oplevert straks.


Ze hoeven niet naast elkaar in de quilt.  Zo heb ik ze niet gemaakt.
Elk zijn eigen plekje?
Bij de expositie was er ook een loterij. Ik won een leuk pakje groene stofjes. En die kan ik heel goed gebruiken!

groetjes, Janine



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je reageert! Dank je wel.