zondag 8 februari 2015

Van alles.....

Mijn huiswerk voor de bee "Steekje los" is klaar. We zijn al weer pittig op weg met een nieuwe droomdeken. De vorige zullen we komende week gaan rijgen en kan daarna gequilt worden. 


Het was ook de week van de lapjesruil, georganiseerd door Ria.
Dus lapjes opgezocht en verstuurd. Vandaag werden mijn lapjes met de post gebracht. Ik stuurde blauw, en ik kreeg blauwe lapjes. Kijk maar.



Ik kan de lapjes goed gebruiken. Dank je wel Wil, voor deze lapjes.

Deze week heb ik wat werk voorbereid voor komend weekend. Dan is het quiltweekend in Ermelo. Natuurlijk moet je dan zorgen dat je daar werk genoeg voor mee hebt. Ik verheug me er op. Hoop dat het gezellig is en een beetje mooi weer. Het hotel is aan de rand van het bos. Ik hoop dat we daar ook een mooie wandeling kunnen maken.

Vandaag een dagje zonder verwarming in huis. Gisteravond ging de verwarming stuk, we merkten het toen al maar gingen lekker onder de wol. Vanmorgen was het leed niet geleden: geen warmte maar ook geen warm water. En wat kan je dat missen!
Ontbijten en koffiedrinken met een quilt op schoot natuurlijk.


En ik een andere quilt op schoot:


Van de gelegenheid gebruik maken natuurlijk. Een paar steekjes quilten gaat dan natuurlijk in een moeite door.
Vanavond was alles weer in orde. We zitten weer warm en we hebben weer warm water. Wat mis je dat als je het even niet hebt.
Wat vinden we het allemaal gewoon dat alles werkt.

prettig weekend,
Janine


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je reageert! Dank je wel.