zondag 17 mei 2015

Civil War

Het maken van de CW blokjes vordert. Ik heb de fotootjes ervan nu in een tabel gezet. Als ik die afbeelding bij de hand hou kan ik makkelijker stofjes kiezen voor een volgend blokje.
Dat je steeds moet kiezen is een nadeel als je in je eigen kleuren werkt.
Tot nu toe moest ik steeds de blokjes uitleggen om stofjes te kiezen.
Ik probeer ongeveer een 5tal blokjes voor te bereiden.
Voorbereiden kost best veel tijd vind ik.


Je ziet mijn vorderingen tot nu toe.
De achtergrond is lichtblauw omdat ik die kleur uitkoos voor de sashings. Ze zitten er nog niet aan, die klus wacht nog. Dat is een mooi vakantieklusje dacht ik.

Bij de laatste bee heeft Joke het blokje cathedral windows uitgelegd. Een van de anderen wilde dat graag leren.
En, zo leuk, iedereen deed mee.
Mijn blokje is inmiddels ook klaar, kijk maar. Het was een leerzame ochtend! :-)



De techniek op de laatste regiodag was net ietsje anders. Dat was - zo weet ik nu - de verborgen cathedral.
Beiden bieden veel mogelijkheden, erg leuk.
Wie weet begin ik daar ook nog eens aan.....

groetjes, Janine



1 opmerking:

  1. He Janine, Zo maar je blog gevonden. Leuk! Mooi om je civilwar zo te zien en ook je cathedralwindowblokje. Fijn dat het toch goed gekomen is.
    tot vrijdag.
    groetjes. Joke W.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je reageert! Dank je wel.