vrijdag 16 oktober 2015

Tijd om bij te praten.....

Het is al weer even geleden dat ik schreef. Het lijkt wel of ik het druk heb! Vanavond maar voortvarend het toetsenbord gepakt.
Alles gaat zo zijn gangetje hier nu ik thuis ben. Rustig ontwaken, rustig ontbijten, dan aan de koffie en daarna pas kom ik op gang. Af en toe gezellig naar de bee, werken aan een droomdeken, mijn eigen projecten. Ook nog opruimen in huis omdat we over een paar maanden tijdelijk ons huis uit moeten i.v.m. renovatie. Maar de quiltspullen pak ik vast pas het allerlaatste in en het allereerste weer uit.

Tijdens de bee werk ik aan de Just Takes 2. Voor een indruk klik hier. Ik heb niet het patroon gekocht, ik teken de blokken na. Ik kocht 2 meter blauw en 2 meter ecru en ben gewoon begonnen. Ik zie wel hoe ver ik kom. Ben nu aan blok 10.


Daarnaast werk ik aan de Civil War Diairy. Dat zijn 121 blokken. Ik heb nu ongeveer 6 rijen klaar. Kijk maar.


En deze laatste week werkte ik deze droomdeken af. Het is een panel. Alleen de twee buitenste randen heb ik er aan gezet. Maar er moest natuurlijk wel veel gequilt worden.
Deze laatste weken moest de bies er nog aan, hij moest af.


Op zaterdag 24 oktober gaan mijn vriendin Joke en ik naar de Droomdekenmaakdag en dan wil ik hem meenemen. We kregen van bekenden nog een paar droomdekens, dus we kunnen er ongeveer 10 meenemen. Dat is erg leuk.


Fijn weekend allemaal
Janine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je reageert! Dank je wel.