zaterdag 9 januari 2016

Update Civil War Diairy

De kerst en de jaarwisseling liggen al weer ruim achter ons. Alles is weer opgeruimd en afgetuigd en het gewone leven is weer als vanouds. Tijd voor een blogje.
In de kerstvakantie niet zo erg veel aan het quilten geweest. Gaandeweg vordert de civil war.
In het schema zie je de blokjes die klaar zijn.


Rij 9 t/m 11 zijn inmiddels van sashings voorzien en allemaal aan elkaar gezet. Dat zie je niet in het schema. Rij 1 t/m 4 zijn nog losse blokjes. Misschien moet ik eerst die maar aan elkaar zetten.
Dan nog de drie middenrijen.
Volgend jaar om deze tijd ben ik aanmerkelijk verder. :-)

groetjes, fijn weekend,
Janine

3 opmerkingen:

  1. Wat wordt hij prachtig. Ergens heb ik het boek en ga het geloof ik maar eens opduikelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo verging het mij ook. Het boek al een poos in de kast en pas op het moment dat ik deze quilt helemaal af zag, begon ik er aan. Het leuke is dat alle blokjes anders zijn, erg afwisselend werk.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je reageert! Dank je wel.