vrijdag 29 april 2016

Nog even.....

Koningsdag was een rustig dagje. Nog net. Vandaag kregen we de sleutel terug van ons huis en nu kunnen we aan het werk om half mei terug te verhuizen.
Dus nog op tijd het werkje van de regiodag afgemaakt en geinventariseerd hoe ver ik ben met de civil war.


Kijk, ik vind het een leuk resultaat geworden. Ik het het applicatiewerk met een steelsteekje omrand. Dat is een extra kleuraccentje geworden. Misschien kan je dat zien op de foto.
Een bakje kocht ik voor een paar euro bij Action en daar maakte ik het quiltje passend voor. Zo is het een lekker bakje geworden voor klosjes en blokjes voor een volgend project. Ik ben wel tevreden.


Van de civil war hoef ik nog maar 1 rij blokken. Dus 110 zijn er klaar en nog 11 te gaan. Een eindsprintje dus. Nou ja, daarna nog een paar rijen van sashings voorzien en dan de rijen aan elkaar. En dan moet het quilten nog beginnen!

Als ik zo bijna aan het einde ben, denk ik al na over een volgend project. Want eentje quilten en eentje patchen, dat is een beetje mijn uitgangspunt. Van de Splendid Sampler heb ik een aantal blokjes al gemaakt. Leuk en erg divers. Ik hou daar wel van. Maar twee blokken in de week en moeten klussen in huis, dat gaat niet samen.
Dus vooralsnog de blokken maar opslaan.

groetjes en vast een fijn weekend
Janine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je reageert! Dank je wel.