vrijdag 23 december 2016

Fijne dagen!

Zo vlak voor de kerstdagen nog even een berichtje.
Even de stand van zaken van waar ik mee bezig ben.
Ik ben de Civil War aan het quilten. En die bestaat uit meer dan 100 blokjes, dus daar ben ik deze winter nog wel mee bezig.


Daarnaast doe ik mee met de Splendid Sampler. Elke donderdag en elke zondag verschijnt er op de website een nieuw blok. Het is dus altijd een verrassing wat je maken gaat. Soms is het snel klaar, soms duurt het wat langer. In het begin raakte ik op achter maar inmiddels ben ik helemaal bij en wacht ik steeds ongeduldig op het nieuwe blok.
Ik vind het fijn quilten te kunnen afwisselen met patchen.
Dit wordt ook weer een quilt met 100 blokjes van 6 inch. Maar dat schiet op, we zijn al bij blokje 88. Vorige week heb ik ze in willekeurige volgorde op bed uitgelegd. Dat ziet er zo uit:


Je ziet, het is erg verschillend. Deze keer werk ik met batik stofjes.
Met blokje 88 wil ik jullie graag fijne dagen toewensen en alle goeds voor 2017!


Love, Peace en rechtsonder staat nog Joy op dit stichteryblokje.
Dat wens ik jullie graag toe.

Fijne kerstdagen!
Janine

1 opmerking:

  1. Een heel creatief jaar gewenst en met veel afgemaakte werkstukken. Dat afmaken is voor veel quiltersgilde een dingetje, dus......

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je reageert! Dank je wel.