vrijdag 24 maart 2017

Drukke quiltdagen!

Quilterige weken zijn het!
Vorige week  donderdag de Plataan Bee, vrijdag de Zaagtand!
Altijd heel gezellig.
Naar de bee heb ik tegenwoordig quiltwerk mee. Het wordt een droomdeken. Het is een panel voor een kleiner kind. Lekker om te doen.


Voor onze groep Steekje Los, had ik deze keer als huiswerk om de border aan de top te zetten. Het is weer een vrolijke.


Woensdag kwamen we weer bij elkaar en zochten we er een achterkant bij. Dan kan die ook geregen en gequilt. Marie had twee tops klaar met konijntjes, bestemd voor kleine kinderen. Daar hebben we ook een achterkant bij gevonden. Een andere top neemt Ria mee naar huis om een border aan te zetten. Dan is die ook klaar.
 Ik heb nu voor de volgende keer blokjes meegenomen die Joke vast had geknipt, om ze op 8x10 te brengen.


Ondertussen zet ik de blokjes voor de Splendid Sampler aan elkaar. Straks weer een top om te quilten!
Nu quilt ik de Civil War, de Levensloopquilt moet nog gequilt, straks komt daar de Splendid bij. Ben wel even zoet dit jaar dus.

Vandaag was er stoffenmarkt. Daar heb ik gezocht naar stof voor de border en voor de achterkant van de SS. Maar voor mij was er niks geschikts. De meeste kramen verkochten jerseystof en als quiltster kan je daar niks mee.
Morgen is de regiodag van het Quiltersgilde. Deze keer in de Kreek. Daar leren we o.a. organiseren.
Dus dat komt vast van pas.
Ben benieuwd!

groetjes, Janine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je reageert! Dank je wel.