maandag 17 juli 2017

Loper, laatste verhaaltje

Vandaag het laatste verhaaltje over de loper. Je begrijpt, hij is klaar.
Afgelopen vrijdag heb ik hem bij mijn tante gebracht. Ze was verrast, Ze had me de roze hexagonnen gegeven om iets te maken voor onze kleindochters. Maar die komen - als ze willen - nog wel aan bod.
Dit wilde ik op deze aan mijn tante teruggeven.
De roze hexagonnen heb ik op een andere manier gequilt dan daarbuiten. Je hebt dat gezien in mijn vorige blogje over de loper.

Op de achterkant zitten ook hexagonnen, in het midden een "drop" en aan de korte zijkanten een rij.
Deze zijn geappliqueerd. Zo is de loper aan twee kanten bruikbaar.Ik hoop dat ze er nog lang plezier van zal hebben.

Groetjes Janine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je reageert! Dank je wel.