maandag 25 september 2017

een vruchtbare week

Afgelopen week heb ik de laatste hand gelegd aan deze droomdeken.
Het was een panel, ik hoefde alleen maar te quilten. Daar heb ik een poosje over gedaan, steeds op de bee.
Nu is ie klaar om mee te nemen naar de droomdekenmaakdag in oktober. Een leuke dag altijd.
We gaan weer met volle tassen heen.


Bij onze droomdekenmaakgroep (genaamd "Steekje Los"), liggen dekens klaar om mee te nemen maar er wordt nu ook nog een deken gequilt. Dat betekent dat we ook weer begonnen zijn aan een nieuwe.
Mijn huiswerk van vorige week heb ik al gemaakt. Dat was leuk om te doen. Kijk maar.


We maken allemaal 1 kat voor de volgende keer. Dan gaan we kijken naar de blokken die ertussen komen.
Ik denk dat dit weer een leuke deken wordt.

En zelf werk ik weer verder aan mijn geheime project. De blokken zijn klaar, ik ben bezig ze aan elkaar te zetten. Maar daarvan nog geen beelden, dat zal duidelijk zijn.

groetjes, fijne week,
Janine

1 opmerking:

Leuk dat je reageert! Dank je wel.