vrijdag 15 december 2017

Levensloop

Mijn levensloop is klaar!
Dat mocht ook wel, in 2015 ben ik er mee begonnen. Wel alles met de hand gedaan.
Van de week op de bee de laatste rand omgezoomd. En natuurlijk gelijk laten zien en op de foto gezet.
Elk blok is een thema. Hij is niet helemaal volgens het originele patroon. NIet alle thema's passen bij mij. Die heb ik weggelaten. En een thema dat volgens mij onterecht ontbrak, heb ik toegevoegd.
Bij thema's moet je denken aan Liefde, Vriendschap, Familie, Vakantie, Werk e.d.
Nu is het klaar en ik ben tevreden.


goed weekend allemaal
groetjes, Janine

1 opmerking:

  1. Janine, het is een pronkstuk. En wat ik zo bijzonder vind, is dat jij er je eigen levensloop invulling aan hebt gegeven; heel mooi.
    Groetjes,

    Jeanneke.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je reageert! Dank je wel.