vrijdag 5 januari 2018

Geluk en Gezondheid in 2018

Op de laatste dag dat het officieel mag, kan ik nog even de allerbeste wensen voor dit nieuwe jaar de wereld insturen. Dus bij deze: ik wens alle lezers alle geluk en heel veel gezondheid in dit nieuw begonnen jaar.
Het leven neemt alweer zijn normale loop. De oppas start weer, het (vrijwilligers)werk en dat is fijn.
Gisteren de kerstboom opgeruimd en alle kerstquilts terug in de mand.

Natuurlijk heb ik de afgelopen weken ook wel voortgang geboekt met quilt- en naaiwerk.
De top van de droomdeken waar ik mee bezig was, is bijna klaar.
Er moet nog een rand om en dan de border.


In de middelste witte vierkante vlakken wil ik nog een rood hart appliqueren. Het vordert dus.

Daarnaast ben ik aan het quilten. Dat vordert inmiddels ook. De quilt kan ik niet laten zien, het is een cadeau voor mijn zus. Hier een detail.


Ze mocht de kleur bepalen, dat wel, maar niet het ontwerp. Ik heb haar wel op googel laten zoeken naar quilts die ze mooi vindt. Daar heb ik rekening mee gehouden. In februari ga ik hem brengen. Dat hebben we al afgesproken. Een beetje druk is wel goed :-)
Vandaag ben ik aan het quilten van de border begonnen. In theorie moet het lukken. Elke dag een uurtje?

fijn weekend,
groetjes, Janine

1 opmerking:

Leuk dat je reageert! Dank je wel.