zondag 21 januari 2018

Top klaar

Een gezellige week, afgelopen week.
De bee, op donderdag. De vorige heb ik gemist, nu kon ik wel weer heen. Gezellig. Daar de laatste border gezet aan de top waar ik mee bezig was. Nu is die klaar.


Een paar jaar terug kreeg ik een jellyrol cadeau, voor een droomdeken. Daar heb ik dus deze top van gemaakt. Gelukkig kwam er van de week weer fiberfill binnen van de Regenboogboom voor de droomdekens, dus we kunnen weer verder.
Komende dinsdag komen we weer met onze droomdekengroep bij elkaar voor ons gezamenlijke project.
Het huiswerk daarvoor heb ik al klaar. Helaas geen foto van gemaakt, dat volgt later wel.

Voor ik deze top ga quilten, ga ik nu eerst maar het keukenquiltje afmaken. Het ligt al geregen klaar.
Dat was mijn zomervakantieproject. Voordat het weer zomer is, moet deze ook hangen.


Het is maar een kleintje hoor, dus dat moet wel lukken.
Het quiltje voor mijn zus, is op afbiezen na ook klaar. Nog een paar weken, dan hangt het bij haar en kan ik het hier laten zien.

Fijne week!
groetjes, Janine



1 opmerking:

Leuk dat je reageert! Dank je wel.