zaterdag 25 november 2017

Rommelig?

De laatste tijd is het wat rommelig. Van alles wat.
* Quilten van de levensloop. Wel bijna dagelijks aan gewerkt omdat ik hem af wilde hebben.
* De border uitzoeken en aanzetten van een geheim project. Dus gezellig met mijn vriendin een dmiddagje naar Aljona in Schagen. Mooie stof uitgezocht.
* Het quiltje met de stofjes van het quiltersgilde.
* Een nieuwe droomdeken.
* Een siggy maken.
Dus ja, wat rommelig.

Het geheime project, daar heb ik vandaag de achterkant voor genaaid. Die kan gedubbeld worden volgende week. Daarna nog quilten.
De levensloop, het quiltwerk is klaar.
Het quiltje van het gilde, die met de lelijke stofjes, is klaar. Tenminste, de top. Dat kan ik ook niet laten zien. Het quilten moet nog, maar het geheime project gaat voor. Er ligt trouwens nog meer wat gequilt kan worden: de splendid sampler en mijn keukenquiltje. Misschien moet ik toch maar eens op mijn naaimachine proberen of ik quilten kan. Nou ja, doorstikken wordt het dan denk ik, met een grotere steeklengte?

De nieuwe droomdeken vordert. Kijk maar. Te kleine stukjes uitgezocht. Niet slim natuurlijk.
Het blijkt ook lang niet allemaal quiltstof dus het werkt niet zo lekker. De stofjes kreeg ik op een eerdere droomdekenmaakdag.  Duurt wat langer zo. Maar dat is eigenlijk ook niet erg.


Deze week bij de droomdeken en van de levensloop, de biezen aangezet. Nu nog tegenzomen, maar dat is te overzien. Dan zijn die twee klaar.


Op facebook deed iemand een oproepje voor donkerblauwe siggy's om een quilt compleet te maken. Dus even een siggy gemaakt en opgestuurd. Kreeg een hele leuke terug.


Rommelig dus, je ziet het. Maar dat is niet erg, komt allemaal weer goed.

groetjes, Janine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je reageert! Dank je wel.