maandag 18 juli 2011

Siggy's juli 2011

De maand begon goed. Zomaar onverwachts een siggy van Simonetta uit Italië.Zij quilt pas 2 jaar maar borduurt ook graag. Ze heeft haar brief met Google vertaald en dat is zo leuk te lezen. Je snapt wat ze bedoelt maar foutloos kun je het niet noemen. Ik gebruik ook google wel voor vertalen. Nu weet ik hoe krom het soms overkomt!
De tweede is van Diana en zij spaart vanaf oktober 2009. Zeilen is ook een grote hobby van haar. Op de siggy heeft ze hun boot geborduurd. Haar dochter is 11 jaar en die is ook al met patchwork begonnen. Dat belooft wat voor de toekomst!
De derde siggy ontving ik van Barbara uit Schweindorf. Zij spaart vanaf begin 2010.
Van Virginia uit Montgomery (USA) ontving ik de siggy met de iris. Zij houdt van tuinieren en van quilten. Ze is bezig met de Farmers Wife en met een groepje maakte ze een mysteriequilt. Uit Assen kwam het siggy met het lieve hondje van Josita. Zij besteed veel tijd aan quilten. Ik ben weer blij met alle aanvullingen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je reageert! Dank je wel.