donderdag 8 september 2011

Siggy's augustus. 2011

Sinds begin 2009 spaar ik siggy's. Een siggy is een klein handtekeningenblokje. Quilters over de hele wereld wisselen deze blokjes uit. Elk blokje gaat vergezeld van een briefje van de afzender. De blokjes met de begeleidende briefjes bewaar ik in een ordner. Als ik er genoeg ontvangen heb, dan kan ik er een quilt van maken. Maar voorlopig is dat nog niet aan de orde, op dit moment heb ik er ongeveer 90 ontvangen.
Ik bewaar de foto's van de ontvangen siggy's in een fotoalbum. Dat album kun je hier op de site bekijken.
De siggy's die ik in augustus en september ontving zie je hieronder.
De siggy uit Geldrop is van Mia. Sinds een jaar zit ze in een bee en daar heeft ze kennis gemaakt met siggy's.
De siggy uit Wijster komt van Gea. Gea is nieuw op de siggylijst. Ze spaart dus nog maar sinds kort. Patchwork en quilten doet ze pas sinds februari dit jaar en is al verslaafd vertelt ze. Zo snel kan het gaan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je reageert! Dank je wel.