zaterdag 10 december 2011

De bouwvergunning is aangevraagd!

Wat heb ik lopen twijfelen de laatste week. Weer een project erbij volgend jaar? Is dat wel verstandig?
Ik ben een top aan het quilten, er ligt nog een top klaar. Ben met een vingerhoedjesquilt begonnen en met een quilt voor ons bed. Wil graag aan sashiko beginnen, moet mijn siggyvoorraad op peil houden.....
Waarom wil ik dan ook de huisjes?
Ze zijn zo klein (maar 7,5cm) en het zijn er zoveel....
Maar het is wel erg leuk. Ook al weet ik niet of ik ze zo klein wel maken kan. Ik heb nog nooit zo klein gewerkt. Misschien geen 366 maar wat minder en wat groter?
Bijv. 1 per week en dan 10x10?
Ach ik zie het wel. Ik waag de sprong.
Ik vraag een bouwvergunning aan en ga van start.....

2 opmerkingen:

  1. Ze zijn ook zo leuk hè,...
    ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoe groot of klein zijn die huisjes dan? Je merkt vanzelf wel hoe ver je komt met al die verschillende projecten. Een jaar heeft uiteindelijk niet meer dan 365 dagen. Project hoeft vast niet in 1 jaar af.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je reageert! Dank je wel.