maandag 20 februari 2012

Kunstruil

Via Facebook heb ik weer een vriendin van jaren terug ontmoet. En we hebben weer contact met elkaar via de mail. Zij woont inmiddels in Duitsland en dat is vanuit Noord-Holland niet om de hoek.
Zij schildert graag (kijk maar). Haar voorstel was om "kunst" te ruilen. Zij maakt een schilderij voor mij en ik maak een kussen voor op haar bank. Een heel leuk plan waar ik graag in meega.
Op de expo in Vijfhuizen kocht ik een rood/paarse stofje ( ik hoop dat het bij haar interieur past) en combineerde dat met beige tinten die ik nog had. Het ontwerp wordt een hart maar dat laat ik hier niet zien want het kan zijn dat ze meeleest. Dan is de verrassing straks weg. Dus jullie moeten wachten totdat zij het kussen heeft gekregen.Tot die tijd blijft het wit.
Jullie hebben nog wel even :-) ?????

2 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend leuk idee!
    Groetjes,

    Jeanneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben wel benieuwd hoor hoe het gaat worden !
    En inderdaad een heel leuk idee ... van elkaars werk genieten :o)
    Groetjes,
    Simone

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je reageert! Dank je wel.