woensdag 4 juli 2012

Bouwmateriaal


Omdat ik met het bouwproject bezig ben, is er bouwmateriaal nodig. En graag gebruik ik daarvoor de restjes die ik in huis heb. Maar wat is het leuk dat andere quiltsters het leuk vinden om bouwmateriaal te leveren! Van verschillende kanten kreeg ik stofjes aangereikt, te gebruiken voor de huisjes en ik mag ze ook gebruiken voor de vingerhoedjesquilt waar ik aan werk.

Zo kreeg ik deze week weer bouwmateriaal van Sylvia. Ik had haar give-away gewonnen die zij ging verloten toen ze stopte met het bouwen van haar woonwijk. Kijk eens wat een heerlijk stapeltje stofjes? Zo is het goedkoop bouwen en deze aannemer zal vast niet gauw failliet gaan.

4 opmerkingen:

  1. Succes er mee, misschien herken ik er straks wel wat stofjes van in de huisjes of vingerhoedjes.
    Gr.Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Succes er mee, misschien herken ik er straks wel wat stofjes van in de huisjes of vingerhoedjes.
    Gr.Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ziet dat er leuk uit! Groetjes! Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat mensen zich daarvoor inzetten om extra stofjes te leveren!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je reageert! Dank je wel.