dinsdag 17 juli 2012

Topsy Turvy

Hij is klaar.
Of eigenlijk "zij" is klaar.
Het was een aardig gepriegel want deze dame is slechts 15cm groot.
Aan de ene kant een Surinaamse vrouw, aan de andere kant een amish vrouw. Onder de rokken van de een, zit de ander verstopt. Ik kan dus kiezen wie ik laat zien.
Gezichtjes hebben ze niet. Amish vrouwen mag je ook niet fotograferen dus dat klopt. Het Surinaamse vrouwtje kan ik nog wel een gezichtje geven. Misschien doe ik dat ook nog wel even.
Ruzie had ik met de blauwe hoofddoek. Het lukte me niet om die mooi te krijgen. Dus ik ben eigenlijk meer tevreden over het amish poppetje.
Ik denk dat ik die maar laat zien en de Surinaamse onderstop.

2 opmerkingen:

  1. Wat gaan we nou beleven? De Surinaamse onder het Amish kleed stoppen? Ben je mal, ze is prachtig in haar uitdossing.
    Ik vind ze allebei het aankijken waard!

    Groetjes,

    Jeanneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Doe maar om beurten. Ze zijn allebei leuk!
    Overigens heb ik hier ook zo'n pop, gemaakt voor mijn kleinkinderen door de moeder van een vriendin. Het is een toverpop volgens de kinderen. Zij doen er nog steeds een "goocheltruc" mee. Bij ons geen Amish, maar een blond en een donker meisje.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je reageert! Dank je wel.