donderdag 2 januari 2014

Siggy

Natuurlijk wil ik graag alle lezers een heel goed en fijn 2014 toewensen. Dat we maar opnieuw kunnen quilten in dit jaar en daar veel plezier aan zullen beleven.
Rond de jaarwisseling ontving ik weer een aantal siggy's die ik jullie niet wil onthouden. Kijk eens hoe mooi?Eerst eentje van Rose-Ann uit Vught. Natuurlijk heeft die een haan op het middenstuk, dat kan niet ontbreken.


De andere is van Heidi uit Lemgo-Leese in Duitsland. Heidi verzamelt siggy's sinds oktober dit jaar. Naaien is al vanaf jong haar hobby en ze heeft daar ook haar werk van gemaakt. Pas de laatste 20 jaar heeft ze het patchwork ontdekt.


Vervolgens kwam er een siggy van Ria uit Kampen. Zo netjes met stitchery, zo sierlijk! Ze heeft samen met een vriendin een quiltwebwinkel. Klik hier om even te kijken, het is echt de moeite waaard.


De laatste siggy kwam vlak voor de jaarwisseling uit Katwijk. Deze is gemaakt door Clementine. Zij blijft  een deel van het jaar in Amerika bij haar dochter en maakt vooral daar haar siggy's.


Alle siggy's vormen een mooie aanvulling op mijn verzameling. Mijn dank daarvoor. Ik ga dit jaar gewoon weer door met  verzamelen.

groetjes, Janine

1 opmerking:

  1. Ik heb weer eens genoten van al het moois dat hier te zien is, Janine.
    Prachtig, de kleuren, de kunstwerken van jou en jouw quiltvrienden.
    Mijn complimenten voor dit alles.
    En mijn dank voor jouw vriendschap.
    Lammy

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je reageert! Dank je wel.