zaterdag 15 maart 2014

Deze week...

Afgelopen week ben ik bezig geweest met een aantal projecten.
Eerst heb ik de vingerhoedjesquilt gedubbeld. Ik twijfel nog of ik dit dubbelen met latten wel ideaal vind. Natuurlijk gaat het beter dan op de grond. Dat kan ook niet bij mij want ik heb vaste vloerbedekking. En het rijgen gaat ook niet verkeerd want met dit dubbelen kan je steeds goed volgen of het recht ligt. Je strijkt het met je handen steeds glad maar je trekt het niet strak, je kan het niet spannen. En daar ligt mijn twijfel.


Op de bee van deze week ben ik verder gegaan met de paperpiecing Morning Glory. Het aantal blokken is bijna klaar. Ben wel benieuwd hoe het er uit gaat zien als het compleet is en alle 24 driehoeken bij elkaar liggen.

Prettig weekend,
Janine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je reageert! Dank je wel.