zondag 9 november 2014

Pompoen

Dit weekend de pompoen van de regiodag afgemaakt.
Het werd tijd, het is echt een herfstartikel en voor we het weten is de winter al weer in aantocht.
 
Hij bevat 3 speciale segmenten, één met borduurwerk, die zie je links, één met crazy patchwork en een met kant op de rechterfoto.



.
Deze week lag er ook een siggy in de bus. Dat was zeker weer leuk. Natuurlijk ging er gelijk weer een siggy terug, dat spreekt vanzelf.

Deze siggy kwam uit Duitsland, van Manuela. Manuela spaart siggy's sinds april dit jaar. Ze vraagt of ik haar adres door wil geven aan andere ruilpartners. 100% zeker krijg je van haar een siggy terug. Dat is fijn. Bij mij zit er wel een klein gat tussen verstuurde en ontvangen siggy's. Het gaat dus niet altijd goed.

Deze week kwamen ook de lapjes van de lapjesswap van Ria. Ik kreeg blauwe lapjes van Ellie en ik stuurde rode lapjes naar Tineke. De blauwe lapjes zijn mooi en passen goed in mijn nieuwe project. Daar moet ik nog mee beginnen hoor, ik ben nog stofjes daarvoor aan het verzamelen.

Ik heb nog quiltwerk onderhanden (vingerhoedjes en een stropdassenquiltje) en ben met een paar weesblokken begonnen er een quilt van te maken. En voor de kerst moet nog wat gedaan worden.
Kortom, genoeg te doen.

groetjes, Janine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je reageert! Dank je wel.