maandag 22 december 2014

Bijna kerst...

Al bijna een maand geen blogje meer geschreven. Maar er was niet zoveel te melden op quiltgebied. Ik werk aan stropdassenquiltjes, een droomdeken in wording met sterren en schepen, dus er wordt wel voortgang geboekt :-)

En, er moest gewerkt worden aan de kerstswap!

Nu is het vakantie. Dus dit weekend de kerstboom opgezocht en opgetuigd. De lampjes geven nog maar heel weinig licht. Ik heb me voorgenomen om volgend jaar maar tijdig op nieuwe lampjes uit te gaan. 



Maar je ziet, de klus is klaar. Ik kan alleen mijn eigengemaakte kerstboomhangers nog niet vinden. Ik weet niet meer waar ik die heb opgeborgen. Vast op een vreemde plaats. Dus dit jaar geen eigengemaakte hangers in de boom. Ze zullen na de kerstdagen wel tevoorschijn komen?
De boodschappen ook nog niet in huis. Wel een start gemaakt met mijn boodschappenlijstje.
Elk jaar neem ik me voor eerder te zijn. Op de een of andere manier lukt me dat nooit. Maar het komt goed.

Ik wil graag iedereen fijne, gezellige kerstdagen toewensen.
Janine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je reageert! Dank je wel.