donderdag 28 januari 2016

Dubbele twijfel....

Naast het werk aan de Civil War, ben ik nog wel met andere quilts bezig. O.a. deze droomdeken.


Het is een panel. Dat betekent dat ik alleen de rode border er aan heb gezet. Vanuit het midden ben ik gaan quilten en de afbeeldingen rondom het centrum heb ik inmiddels ook gedaan.
Nu twijfel ik bij het verder gaan. De groenwitte zaagtandjes moet nu (of zal ik niet?) en dan de border nog. Hoe zal ik die gaan quilten?
Maar even wegleggen tot ik een idee heb......

In december kreeg ik onverwachts een mail van een meneer wiens vrouw op het internet mijn kerstloper had gezien.


De vraag was of ik daar een patroon van heb. Zijn vrouw - ook een quiltster - wilde hem zo graag ook maken. Ik moest diep graven om tussen de verhuisspullen het ontwerp terug te vinden. Het was mijn eigen ontwerp dus een kant en klaar patroon was er niet.
Ik heb de werkbeschrijving met wat foto's opgestuurd. Ik hoopte dat ze er wat mee kunnen.
Maar ik twijfel,,,,
ik heb nog geen reactie gehad. Geen bericht van ontvangst, ook geen dankjewel. En het is al twee weken geleden. Maar misschien valt het mee en komt straks een foto van een mooie kerstloper in de mail?

hartelijke groet,
Janine van Dijk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je reageert! Dank je wel.