zondag 18 maart 2018

Affo en nieuw begin

Alweer een affo!
Het quiltje van de 4 stofjes ter gelegenheid van het jubileum van het Quiltersgilde, is klaar. Een uitsnede laat ik zien. Niet alles want hij moet nog op de expositie hangen.


En de affo van vorige week, betekende ook dat ik aan een nieuw project kon beginnen. Dat worden hexagons. Allerlei verschillende (a.d.h.v. de ontwerpen van Katja Marek) van allemaal verschillende stofjes.
Toen ik 65 werd heb ik als cadeau aan ieder een lapje gevraagd dat ze zelf mooi vonden.
Dat betekent dat er een grote diversiteit aan lapjes klaar ligt.
Leuk! Maar ook heel spannend!
Eerst maak ik van de stofjes 1 hexagon met de gekregen stofjes van 1 familie of paar. Zo kan ieder zijn gegevens stofjes makkelijk herkennen. Zie maar hoe divers :-)


Daarna gooi ik alle stofjes door elkaar en maak daar ook weer hexagonnen van.
Hoe ik die grote diversiteit later tot 1 geheel ga brengen, dat wordt nog een dingetje. Ik heb nu nog geen idee. Dat geeft niet want ik ben voorlopig nog niet zo ver.
Gaandeweg komt er wel een idee, daar vertrouw ik op.

Fijne week!
Groetjes, Janine

1 opmerking:

  1. Dag Janine, k was al een tijdje niet meer op visite bij je blog geweest. Wat heb je mooie dingen gemaakt! De quilt voor je zus is mooooiii. Die had ik wel op de bee willen zien. Gelukkig zie ik de foto nu.
    Groetjes, Joke W.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je reageert! Dank je wel.