dinsdag 2 juli 2019

Project afgerond

Afgelopen week was ik jarig en afgelopen zondag heb ik dat gevierd. Veel visite, huis vol en erg gezellig en verwend. Ook mijn broer kwam en omdat het tafelkleed wat lastig netjes op te vouwen is, zeker op zo'n drukke dag, stond die al klaar in een tas.
Bij het weggaan gaf ik hem de tas mee. Hij was blij verrast en stuurde bij thuiskomst gelijk een paar foto's via zijn telefoon.
Hij is er erg blij mee en natuurlijk ik dus ook.



Ik had gezegd dat het een jaar zou duren. Het werd een paar maanden langer. Dat komt ook omdat af en toe overlegd moet worden over de voortgang, maar ook omdat het een flink project was.
Erg fijn dat hij er blij mee is.

groetjes, Janine


2 opmerkingen:

  1. Voor altijd een herinnering aan zijn zus....mooi geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb hem in het echie gezien. Prachtig!
    Ik kan mij voorstellen dat je ook opluchting voelt.
    Zo n opdracht voor iemand anders is een hele verantwoordelijkheid.
    Joke W.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je reageert! Dank je wel.