zaterdag 4 januari 2020

Nieuw jaar.....

En zo vlogen de kerstdagen en jaarwisseling voorbij!
Onrustige dagen zijn het, maar gezellig natuurlijk ook.
De kerstboomrok weer gebruikt. En de bijbehorende tafelloper. Sfeervol wel en ik kijk er elk jaar weer met plezier naar. Herinner me de aanschaf van de stofjes, samen met vriendinnen, in De Rijp. Ik kreeg ze met mijn verjaardag, al weer jaren geleden.
De kerstdagen toch wat rustig doorgebracht door een slijmbeursontsteking in mijn schouder.



Maar de pillen hebben hun werk gedaan, ik ben weer pijnvrij en hoop dat zo te houden.
En nu ligt er een nieuw jaar voor ons. Een jaar met verwachtingen, nieuwe quiltavonturen staan op stapel, spannend. Een muziekavond te organiseren, ook spannend. Een andere taak afstoten - er kan echt niks meer bij - is ook spannend. Gezondheidsproblemen bij mensen die me lief zijn, ja soms lig ik er zelfs een poosje van wakker.
Hoe zal het allemaal gaan komend jaar?

Nu heb ik een kleinkind te logeren. Ze heeft een extra week vakantie, de school gaat verhuizen. En de BSO vindt ze niet meer zo leuk, ze is immers al 10!
Gezellig wel. Vandaag samen naar de supermarkt, een rondje langs de Westfriese Beurs en Noppes voor een hoger bijzettafeltje (niets gevonden trouwens) en vanmiddag samen een kwarktaart gemaakt. Vanavond bij de koffie het eerste puntje. Lekker!


En op een rustig momentje (als zij zelf iets doet :-)) kon ik een start maken met het quilten van een droomdekentje. Een met hondenplaatjes, dus het quiltpatroon is een hondenpootje.


Gezellig is het, haar aanwezigheid. Maandag gaan we samen de boom aftuigen!

Hartelijke groet, en fijne zondag,
Groetjes, Janine








Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je reageert! Dank je wel.