zaterdag 25 juni 2022

Terug

Terug van vakantie en alles is al weer vanouds. Weer even druk, alsof je niet bent weggeweest. Ervaren jullie dat ook zo? Of is twee weken weg gewoon tekort om het te laten beklijven?

En een update van waar ik mee bezig ben/was is weer op zijn plaats.
De stoel van dochterlief, weet je het nog? Het is klaar, zie hier het resultaat.


Dochterlief tevreden!
In de vakantie heb ik ook een klein quiltje gequilt, dat al lang op de stapel lag. Terwijl ik daarmee bezig was, sprong een compleet vreemde kat zomaar op mijn quiltwerk. Het was wel een leuk en gezellig dier, ik heb hem lekker laten slapen.


Inmiddels is het quiltwerk toch afgekomen. De quiltring had ik een keer overgenomen. Maar hij is te groot om in mijn armen te houden. Ik kon er niet mee werken. Nu dus anders gebruikt.


En verder gewerkt aan mijn droomdeken van restjes. Bijna is de top af. Nog een deel aan de zijkant en dan onder en boven rechtmaken.


Vol goede moed weer verder. Nu eerst de Round Robin afmaken, rij 3.

Fijn weekend
groetjes, Janine

1 opmerking:

  1. Zo gaat dat…als de vakantie leuk was is ie omgevlogen….ook weer fijn om thuis te zijn, toch?

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je reageert! Dank je wel.