woensdag 11 november 2009

Speelkleed

Het was oorspronkelijk de sampler waar dochter Sandra mee begonnen was. Maar zij kwam aan afmaken niet toe en legde alles opzij. Dat vond ik jammer en toen heb ik voorgesteld hem verder af te maken. En dat was goed. Er moesten nog een paar blokken bij en met haar stofjes ben ik verder gegaan. Van Sandra mocht deze quilt dan ook wel weggegeven worden. Maar dat vond ik niet leuk.
Dit kleed, deze sampler, krijgt een plekje hier in huis. Het wordt een speelkleed voor onze kleinkinderen. Hun namen heb ik er op geborduurd.
In het midden (links) staan de namen van mijn twee kleinzonen uit Hoorn: Max en Luuk. Middenonder de namen van de drie kleinkinderen uit Volendam: Tiffany, Devy en Leroy.
In oktober 2009 borduurde ik in de ster in het rechter middenblok de naam van onze kleindochter uit Zwaag: Jasmijn. De jongste telg van de familie.
En er is nog ruimte over.........

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je reageert! Dank je wel.