zaterdag 3 april 2010

Regenboogquilt

De regenboogquilt is klaar. Ik geloof dat ik er ongeveer een jaar mee bezig ben geweest. Ik heb hem helemaal met de hand gemaakt.
De naam die ik hem meegaf is "Vriendschap". Dat komt omdat ik, toen ik het quilten net had ontdekt, de lapjes voor mijn verjaardag kreeg van mijn vriendin. Met de bedoeling daar een quilt van te maken.
Zij had stof gekocht en in 2en gedeeld en beiden maken we er een quilt van.
Ik koos voor een ontwerp van Lies Bos. Zij voor de Friendship Star.
Ook is de regenboog een teken van de vriendschap van God voor de mensen.
Hij hangt in de gang en ik ben er tevreden mee. De foto is niet gemaakt in mijn gang, dat kun je zien. Ik koos een sfeervollere omgeving voor de foto, dan mijn gang

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je reageert! Dank je wel.