dinsdag 7 september 2010

De Parel voor Kika


In juni 2010 was ik wat aan het surfen en kwam terecht op de website van quiltwinkel De Parel. Daar zag ik een artikel over blokken maken voor Kika. Het werkte zo:je maakt een klein bedrag over en dan ontving je een pakketje met stofjes. Het geld gaat naar Kika want de stof is gesponsord. Je maakte een blok van 30x30cm naar eigen keuze en dat stuurde je terug. Van de blokken werden quilts gemaakt door vrijwilligers en die werden weer gegeven aan zieke kinderen. Als stimulans werd er onder degenen die een blok instuurden, een quiltpakketje verloot. Ik maakte van de stofjes het blok met vier potloden en stuurde het terug.

Gisteren werd ik gebeld dat ik de verloting die aan deze wedstrijd gekoppeld was, gewonnen had. Dat was een onverwachte, maar wel heel leuke verrassing. Kijk eens wat een geweldig mooie stofjes er in zitten? Een geweldig leuk kado. Natuurlijk ga ik deze stof ook gebruiken voor een quilt voor een goed doel. Dat staat vast al weet ik nog niet hoe of wat. Dat komt vast nog wel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je reageert! Dank je wel.