zondag 24 april 2011

Regiodag april 2010 "Aangekleed gaat uit"

Vandaag was de 50e regiodag in de kop van Noord-Holland. De zaal zat vol, er waren veel mensen gekomen. Het programma zag er leuk uit. Eerst was er een presentatie/lezing door de eigenaresse van het hoedenmuseum in Andijk. Wat kan zij vertellen! We hebben veel lol gehad en ook met zijn allen een lied gezongen met allemaal een hoed op ons hoofd. De ochtend vloog om.

‘s Middags kregen we een pakketje stof en een werkbeschrijving voor een klein tasje. Erg leuk om ergens voor de sier neer te zetten. Het was een leuk werkje om te doen. Ik heb wel gekozen voor de gemakkelijkste manier, dus gewoon driehoekjes en geen logcabinpatroontje. Dat had immers ook gekund en dat heb ik bij anderen ook gezien. Het staat nu met een bosje witte neptulpjes er in, schattig op de ladenkast in de slaapkamer.

Er was ook een uitgebreide show-and-tell. Vorige keer waren er wat weinig quilts, maar nu des te meer. Ik had mijn regenboogquilt meegenomen om te laten zien.
De quiltwinkel Veltrop uit Bovenkarspel was aanwezig met veel leuke en mooie stofjes. Ze deden goede zaken volgens mij. Tot slot kregen we nog een klein cadeautje mee naar huis: een sleutelhanger van een logcabin. Die vind ik wel wat groot hoor, als sleutelhanger. Maar ik heb hem wel in gebruik.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je reageert! Dank je wel.