maandag 7 november 2011

Charm club 1

Tijdens het lezen van blogs van andere quiltsters, kwam ik bij Marcha uit. Daar las ik over een charm club. Je wisselt met een andere quiltster uit je eigen voorraad 10 lapjes uit van 15x15cm. Je mag bij opgave zelfs je voorkeur voor kleur opgeven! Ik kon me nog net opgeven, de sluitingsdatum was er al bijna. Dus snel besloten: doen! Lijkt me zo leuk.
Nog even getwijfeld over de voorkeur. Want stel je voor dat mijn ruilpartner pimpelpaars vraagt? Daar heb ik niet veel van dus dan kan ik niet aan de voorkeur voldoen. En dat geldt voor degene die mij lapjes gaat sturen. Maar ach, zo uitgesproken zal de vraag niet zijn? En lapjes die je krijgt kunnen immers altijd wel gebruikt worden. Ik weet er altijd weg mee.
Vandaag heb ik mijn ruilpartner toegewezen gekregen. Vorige keer waren er 22 deelneemsters las ik. Dus toen gingen er 22x10 lapjes via de post heen en weer. Ik zie ze in gedachten al gaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je reageert! Dank je wel.