maandag 21 november 2011

Siggy's november

Deze week een siggy uit Federal Way (USA), van Liz. Liz quilt al 12 jaar en ze vindt het zo leuk, ze doet het echt elke dag. Ze houdt van scrappyquilts en van appliceren. Ze houdt erg van reproductiestofjes en van batik.

En weer twee siggy's uit Nederland. Een uit Capelle aan de IJssel,van Cokkie Tirion. Cokkie is dol op het strand. Vanaf 2010 spaart ze siggy's maar quilten doet ze al heel veel jaren. Leuk he, het huisje. En kijk eens naar het strandstoeltje!

De andere siggy is van Barbara uit Asperen. Het is mijn derde uit Asperen zag ik. Leuk hoor. Ook Barbara spaart siggy's vanaf 2010. Ze heeft veel hobby's, waaronder natuurlijk ook quilten. Schattig he, een poesje dat uit een envelop kruipt.
Ik ben zelf ook in 2010 begonnen, aan het begin van dat jaar. Ik heb er nu 98. De 100, dat red ik nog dit jaar. Ben erg benieuwd waar mijn 100ste vandaan zal komen.
Ik heb er in die tijd 107 verstuurd zie ik. Toch jammer.
Maar het hoort er misschien wel bij. Ik ben vast niet de enige.

Deze siggy kreeg ik van Zonja. Zonja woont in Assen en spaart schildpadden, ze heeft er meer dan 500! Is dit niet een lieverdje?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je reageert! Dank je wel.