zaterdag 31 december 2011

De laatste siggy's in 2011



Op de drempel van dit jaar wil ik nog drie siggy's laten zien. De siggy met het denneboompje kreeg ik van Marij uit Breda. Zij laat zich graag inspireren door het seizoen, de tijd van het jaar. Dat is ook een heel leuk idee. Ik vind hem mooi.
De blauwe komt uit Tilburg en is gestuurd door Riekie. Zij is nog maar kort aan het ruilen maar maakt een flinke start. Ze stond nog niet op mijn lijst toen ik al een mailtje van haar kreeg. Ze is ook met een aantal quilts tegelijk bezig en ook zij gaat volgend jaar huisjes bouwen. En alsof ze tijd genoeg heeft, begint ze ook aan een weblog :-)
Van Jeanneke uit Dokkum kreeg ik de siggy met het haakwerkje. De kleurencombinatie vind ik erg mooi. Van en over Jeanneke kun je teruglezen in haar weblog. Klik maar hier.

Ik wens jullie allemaal een gezellige jaarwisseling toe.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je reageert! Dank je wel.