zaterdag 28 januari 2012

Siggy's januari dl 2

Begin januari lag er al een siggy van Netty uit Ospel op de mat. Netty vulde haar siggy met het evenbeeld van hun hondje. Zij quilt ook al heel wat jaren en heeft een eigen bee. Ze was helaas vergeten om het etiket te beschrijven. Ik aarzelde daarom om hem vast op mijn weblog te plaatsen.
Nu heb ik maar besloten om zelf die siggy te beschrijven. Het is mij ook een keer overkomen hoor, ik begrijp dat het zo kan gaan als je snel even een siggy wilt opsturen.


De andere siggy kreeg ik deze week. Deze is van Lous uit Valkkoog. Lous is sinds kort met aow en quilt nog maar kort. Naast het quilten is ze vaak in de natuur te vinden, het liefst in Noorwegen. Op haar siggy zie je het Yin Yang symbool, bekend als het symbool van evenwicht, harmonie en gelijkheid.

Ik ben blij met deze siggy's, dank jullie wel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je reageert! Dank je wel.