donderdag 3 mei 2012

Vingerhoedjes 2

En weer is er een blok met vingerhoedjes klaar.
Nu heb ik een blok rood en een blok bruin.
Ik heb ook nog wel restjes genoeg voor een blok groen. Ik denk dat ik nu maar stofjes ga verzamelen voor de kleur geel en voor de kleur blauw. Ik ben met deze top nog wel een poosje bezig denk ik.
Misschien zie ik nog scraps in Veldhoven. Zondag ga ik daar heen met de bus, georganiseerd door haar.
Geweldig fijn dat zij dat doet. Het maakt de EQ voor ons zo bereikbaar.
Ik heb er zin in !

3 opmerkingen:

  1. De vingerhoedjes zijn mooi! Heb je behoefte aan scraps? Welke maat? Mail me maar, dan zal ik kijken wat ik voor je kan doen.
    Fijne dag in Veldhoven + de reis, dat is ook al zo gezellig :>)

    Groetjes!

    Jeanneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En kleuren, vergat ik te vragen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een rood/roze blok en nu een bruine ... leuk om te doen hè die Vingerhoedjes !
    Ben benieuwd hoe de verschillende blokkken bij elkaar zullen staan :o)
    Veel quiltplezier !
    Simone

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je reageert! Dank je wel.