vrijdag 27 juli 2012

Halverwege

Zo zijn alle huizenbouwers al over de helft met hun wijk in aanbouw. Dat geldt ook voor mij.
Wat lijkt het weinig he, in vergelijking met alle huizenbouwers die elke dag een huisje maken. Voor mij is het riant bouwen hoor, tijd genoeg.
Op de foto's kun je het niet zien, maar de huizen hebben wel al straten en kruispunten. Ik fotografeer ze voor ik de straten er aan zet. Maar de huizen zelf zet ik nog niet vast. Ik wil graag de mogelijkheid hebben om ze nog te verplaatsen. Zodat ik bijv. geen twee rode daken naast elkaar heb. Nu bouw ik in het wilde weg, ik zoek per huisje een combinatie van stofjes zonder rekening te houden met de andere huizen.
Dus het wordt wel eind van het jaar voordat ik van de huizen huizenblokken maak.
Op de foto zie je tussen de huisjes twee grotere gebouwen. Eigenlijk zijn dat scholen. Die zijn nog niet helemaal af. Er moet nog geappliqueerd worden. Maar het komt goed :-)

4 opmerkingen:

  1. Leuk ! Dat wordt een hele originele quilt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke huisjes heb je gemaakt. Vooral de grote blokken vind ik erg leuk. Ik zet de quilt ook pas in ekaar als alle huisjes af zijn om te voorkomen dat er teveel dezelfde stofjes bij elkaar komen. Groetjes, Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hai Janine, bedankt voor je berichtje. Het blokje is 10x10cm groot. Inmiddels is het zo leuk om te maken dat ik al in de planning heb hier iets meer mee te doen. Maar voor nu wordt dit een klein quiltje als een soort 'weekendprojectje'. Maar pas op hoor! Ze zijn verslavend!

    Jij sterkte met je huisjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je reageert! Dank je wel.