dinsdag 23 oktober 2012

Kunstruil en Facebook

Toen ik nog niet zo lang begonnen was met Facebook, kreeg ik ineens op facebook een vraagje "Hallo Janine, ik zoek een persoon met jouw naam van vroeger" en er volgden wat feiten waardoor ik inderdaad wist dat ik degene was die gezocht werd. Een vriendin van vroeger zocht contact. We spraken elkaar voor het laatst toen ze nog in Engeland woonde en nu woont ze in Duitsland.
En sindsdien hebben we gemaild met elkaar. Zij kwam toen met een voorstel om onze kunst te ruilen. Daar schreef ik al eerder over. Als je terug wilt kijken naar dat bericht, klik dan hier.
Ik maakte twee kussens voor op haar bank en zij schilderde voor ons.
En nu was het zover. Afgelopen weekend vertrokken wij naar Duitsland. Vrijdagmiddag zagen we elkaar weer na meer dan 30 jaar. Allebei ouder en naar ik hoop, misschien ook wel wijzer. Vrijdag hebben we alleen maar bijgepraat en natuurlijk onze kunst geruild.
Zaterdag zijn we met elkaar weggeweest. Die avond heerlijk gegeten in een leuk restaurant bij hen in de buurt. Zondag zijn we weer teruggegaan. We hebben gezellige dagen achter de rug.
En dit dankzij Facebook!

2 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend leuk verhaal! Een positief gevolg van facebook. En kunst ruilen, wat een goed idee! De kussens vind ik erg mooi! Groetjes, Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat tof om na al die jaren elkaar weer tegen te komen en leuk jullie ruil. Mooie kussen heb je voor haar gemaakt en daar zal ze wel heel blij mee zijn.

    Vrolijke groetjes Renee

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je reageert! Dank je wel.