woensdag 24 oktober 2012

Kunst 2

Ik heb gisteren een blogje geschreven over de kunstruil met een vriendin uit Duitsland. Daarbij plaatste ik de foto van de kunst die ik meenam: twee kussen voor op haar bank. Vandaag plaats ik de foto's van de kunst die we uit Duitsland mee terugkregen.
Je ziet een schilderijtje met bloemen in lieve kleurtjes.
Daarnaast een schilderijtje van de flat waarin wij wonen met een "koffiefiets".
Tenslotte tekende ze onze hoofden vanaf een foto. En dat alles in ruil voor twee kussens!
Een goede ruil, ik vind het leuk en ga er een goed plekje voor zoeken.

2 opmerkingen:

  1. Ha Janine, Wat een goeie ruil!! Ik vind de tekening van de flat ERG mooi gemaakt! Een plaatje voor aan de muur. Groetjes Ansje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toffe ruil en mooie schilderijtjes heb je terug gekregen. Super leuk zo te ruilen.

    Vrolijke groetjes Renée

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je reageert! Dank je wel.