woensdag 3 oktober 2012

Tulpenquilt

Mijn tulpenquiltje is weer terug. Na een rondreis van drie jaar door Europa, heb ik hem ineens weer in mijn handen. Ik herinner me weer hoe het ging, hoe ik bijna afhaakte omdat hij net niet paste binnen de gestelde maten die de quiltjes mochten hebben.Het advies dat ik toen kreeg om hem toch in te sturen, maar dan buiten mededinging, trok me over de streep om hem toch nog passend te maken.
Ze hingen bij de ATT in Alkmaar en het publiek mocht kiezen welke mee mochten op reis, naar verschillende exposities in de landen van Europa. En tot mijn grote verrassing was mijn quiltje daar ook bij.
Drie jaar lang werden we regelmatig op de hoogte gehouden van de reis zodat we die konden volgen. Gisteren kwam hij dus weer thuis. Mijn quiltje heeft meer van de wereld gezien dan ik. Het voelt goed hem weer in mijn handen te houden.
Kijk voor meer info op mijn eerdere blogje: Quiltblog Janine Tulpenquiltje


1 opmerking:

  1. Wat leuk dat jouw quiltje zoveel van Europa heeft gezien. Leuk blog heb je en mijn oog viel gelijk op je siggies. Ook ik heb een hele verzameling siggies en ooit zal ik er een quilt van maken.
    Zal zeker je blog blijven volgen.
    Vrolijke groetjes Renee van Lappendeken.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je reageert! Dank je wel.