dinsdag 13 november 2012

Adoptie van een lantaarnpaal

Ik heb een lantaarnpaal geadopteerd, ja je leest het goed. Ik had nooit gedacht dat ik dat ooit nog eens zou doen.
In september 2012 was er een Kunst en Cultuurweekend in Hoorn. En daarvoor was een winkelstraat met wildbreien versierd. En echt, het stond heel leuk. Alle palen waren anders, prullenbakken deden mee, zelfs beelden op de route werden aangekleed.
Erg verrassend en leuk om te zien.
Wil je meekijken, dan kan dat via dit filmpje en zie je waar ik het over heb.
Ziet het er niet ontzettend leuk uit?
Mijn vriendin las in de krant een oproep om te helpen voor volgend jaar. Dan wordt het grootser opgezet en een hele route wordt zo leuk aangekleed. Daar doen we graag aan mee.
En elke eerste zondag van de maand komen de breisters bij elkaar in een café om onder het genot van een kop koffie gezellig bij te praten, ideeën uit te wisselen, problemen op te lossen en met elkaar kennis te maken. Deze maand waren mijn vriendin en ik erbij. We keken rond, legden de eerste contacten, maakten kennis met de kunstenares onder wiens leiding het zich ontvouwt.
Deze winter wordt er dus ook gebreid. Ik ben begonnen in blauw en rose.......

2 opmerkingen:

  1. Leuk is dat wild breien toch. In ons dorp woont ook een kunstenaar die de bomen een warm jasje geeft.
    Wat tof dat je meegaat doen en een leuke gelegenheid om een hoop positieve creatieve mensen te ontmoeten.

    Vrolijke groetjes Renee

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die omgeving komt me wel erg bekend voor. Succes met dit leuke project.

    Groeten Annet

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je reageert! Dank je wel.