donderdag 29 november 2012

Huizenbouw update

Het is weer tijd voor huisjes, het jaar nadert zijn einde. Update tijd! Het is immers al bijna december! Een paar kan ik er laten zien. Wel zijn alle huisjes geknipt en liggen klaar om in elkaar te zetten. Een fluitje van een cent......


Maar dat is niet helemaal waar. In mijn huisjes komen vier grotere. Twee daarvan zijn, op wat afronding na, klaar. De andere twee nog niet. Eentje moet ik zelfs nog tekenen. Het zit wel in mijn hoofd maar dat is geen werkbaar plan. Misschien kan het wel niet en moet ik aanpassen. Dus, ik ben er nog niet, dat is duidelijk.
En dan?
Eh, de achterkant? Hoe? Of een bredere border toevoegen? Hoe quilt ik dit kleed? Kortom, het barst nog van de vragen waarop een antwoord nodig is. Heeft iemand een advies?:
En de tijd tikt door.......

1 opmerking:

  1. Mooi zijn ze, jouw huizen! Gaat helemaal goed komen met dit kleed.

    Fijn weekend,
    Inge

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je reageert! Dank je wel.