vrijdag 14 december 2012

De laatste huisjes!

De laatste huisjes zijn klaar. Alle 48 liggen klaar om aan elkaar gezet te worden. Vier moeten er nog afgemaakt, vier grotere, vier scholen. Die vier, samen met deze 48 vormen samen de top. Die vier scholen, die zijn nog niet (helemaal) klaar. Twee bijna, op wat applicatie na, eentje half en eentje, daar moet ik nog aan beginnen. Ik hoop die blokken deze maand nog af te maken.
Vanmiddag ben ik even naar Veltrop gegaan met mijn vriendin. Voor de PhotoFabric die ik nodig heb voor de grote blokken en ook om te kijken naar een stofje voor de border. Ik heb er twee meegenomen om uit te kiezen.
Maar die keuze komt nog, eerst de top maar in elkaar.
Ben benieuwd!

1 opmerking:

  1. Janine, je hebt prachtige huisjes gemaakt en met jouw plan gaat dit een geweldige quilt worden, zeker weten!

    Groetjes,
    Inge

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je reageert! Dank je wel.