maandag 28 januari 2013

Eindresultaat

De sneeuw is weg. Ik zie nog ijs in het IJsselmeer maar hier kruit het niet bij de dijk omhoog. De wind waait de andere kant op. Een paar jaar terug konden we niet over de dijk met de auto omdat het ijs tot bovenop de dijk was geschoven.
Een indrukwekkend gezicht is dat.

De lappen die ik afgelopen week verfde in de sneeuw zijn uitgespoeld en gestreken. Bij gebrek aan echte proxionverf had ik gewoon dylonverf gehaald bij de drogist. En ook daarmee lukt het dus.
Het paarse lapje is een mengsel. De verf niet vooraf gemengd maar over elkaar gestrooid. Het is wel paars maar het blauwe overheerst toch.

Ik heb ze toegevoegd aan de lapjes van vorig jaar.
Daar blijven ze liggen totdat ik een ontwerp heb bedacht voor een sneeuwquilt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je reageert! Dank je wel.