zaterdag 4 mei 2013

Bee

Deze week was het weer tijd voor de maandelijkse bee.
Wat is het toch altijd gezellig, zo met elkaar aan het werk. Kopje koffie erbij en vaak nog een lekker koekje.
De ene is een kei in appliqueren, de ander werkt graag met hele kleine patroontjes, een ander werkt met stitchery.
Boeken worden bekeken en uitgeleend aan elkaar. Heerlijk om zo ook even aan elkaar advies te vragen en te leren.
Voor dergelijke bijeenkomsten heb ik altijd iets kleins mee. Geen grote quilt waar ik mee bezig ben, dat is te lastig meenemen op de fiets.
Hier zie je een detail van de lqol waar ik nu aan begonnen ben.Vaak een lapje van de stoffenmarkt als basis, aangevuld met andere stofjes. We hebben voor deze quiltjes een stapel flanellen kinderstofjes cadeau gekregen. Daarvan koos ik een zachtgele als achterkant voor dit kleine quiltje.
Het was ook deze week weer erg gezellig en ik zie al uit naar de volgende bijeenkomst.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je reageert! Dank je wel.