woensdag 15 mei 2013

Een week met verrassingen!

Een week met verrassingen!
Via de organisatie van de Little Quilts of Love, kregen we contact met de familie van een quiltster. De familie was een huis aan het leeghalen en ze kwamen steeds meer quiltstofjes tegen. Ze wilden die graag bestemmen voor de Lqol en daarom mochten wij ze ophalen.
Meer dan twee verhuisdozen vol met stofjes. Op de foto zie je de inhoud van 1 doos. Heel veel ervan kan goed gebruikt worden voor het doel waarvoor ze bestemd zijn.
We kunnen daar heerlijk mee vooruit en natuurlijk zijn we daar erg blij mee en dankbaar voor.

En, op de valreep, zag ik de charmswap van Marcha. Ik heb al vaker meegedaan en het blijft leuk.  Klik hier als je daar meer over wilt lezen. Je kan met de volgende ronde weer mee doen.
Ik heb nog op de valreep ingeschreven. En kijk eens wat ik hier kan laten zien? Een prachtig stapeltje groene lapjes met een heel leuk kaartje van Riekie. Echt een cadeautje waar ik erg blij mee ben. Deze stofjes gaan in mijn antieke quilt.
Mijn lapjes gaan naar Irene. Die laat ik niet zien want ze heeft de envelop nog niet ontvangen. Dat moet nog even een verrassing blijven.

1 opmerking:

  1. Maar nu heb ik ze wel gezien!!! Ik heb er al wel een ideetje mee. Watch this space. Euhm, mijn space, he.

    Dank je wel, ik ben er heel blij mee. En de volgende keer doe ik weer mee.

    Trouwens, jij hebt ook een gezellige blog, hoor.

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je reageert! Dank je wel.